Amadeus, globalny dostawca technologii i rozwiązań dla rynku turystycznego, zakończył proces przejmowania TravelTainment, dostawcy technologii rezerwacyjnej, działającego na rynku niemieckim. Transakcja zakupu została zaakceptowana przez Federalny Urząd ds. Karteli (Bundeskartellamt) w dniu 19 września 2006. Aktualnie TravelTainment działa w Niemczech, Austrii, Polsce i Wielkiej Brytanii.
„Jesteśmy zadowoleni z możliwości wsparcia i rozwoju TravelTainment na istniejących i nowych rynkach”, powiedział Philippe ChĂ?rèque, wiceprezes Amadeus IT Group zajmujący się strategią rozwoju firmy. „Stanowi to kolejny ważny krok, by Amadeus stał się najlepszym technologicznym dostawcą na rynku. Pozwoli to pomóc naszym klientom w ocenie ich możliwości na konkurencyjnym rynku turystycznym.”
TravelTainment znajduje się aktualnie w czołówce sprzedawców turystyki on-line proponując atrakcyjne ceny, sposoby ich wyszukiwania, pakiety podróżne oraz szeroki wachlarz narzędzi typu B2C – Business to Consumer.
Ralf Usbeck, dyrektor generalny TravelTainment, powiedział: „W Amadeus odnaleźliśmy odpowiedniego dla naszych planów partnera i jestem przekonany, że ta współpraca stworzy ogromne możliwości dla poprawy oferowanych przez nas produktów. Nasi klienci mogą teraz oczekiwać zupełnie nowych rozwiązań.”
„TravelTainment jest gotowy do wzmocnienia swojej pozycji w Europie. Będąc częścią Amadeus będzie miał możliwość osiągnąć ten cel o wiele szybciej”, dodał Hans Schreck, prezes rady nadzorczej TravelTainment i Główny Partner TVM Capital. „Jesteśmy szczęśliwi z faktu, iż nasza firma będzie częścią przemiany technologii niemieckiej w międzynarodową.”