Marriott przejmuje sieć hoteli w Meksyku

Hotel Marriott
Fot. Unsplash

Marriott International poinformował o podpisaniu umowy z Hoteles City Express na zakup portfolio marek City Express.

Oznacza to wejście Marriotta w przystępny cenowo segment średniej wielkości i winduje go na liście marek tego sektora na 31 miejsce.

Portfolio City Express obejmuje obecnie 152 hotele z 17 356 pokojami w 75 miastach Meksyku i trzech innych krajach Ameryki Łacińskiej. Po zamknięciu transakcji marka stanie się częścią systemu franczyzowego Marriotta.

Marriott nabędzie również prawa franczyzowe do pięciu projektów będących w trakcie realizacji, obejmujących dodatkowe 676 pokoi.

Marriott zaktualizuje nazwę marki za pomocą podpisu „by Marriott”.

Marriott zapłaci 100 mln dol. za portfolio marek Hoteles City (City Express, City Express Plus, City Express Suites, City Express Junior i City Centro), znaki towarowe i powiązaną własność intelektualną, a także za program lojalnościowy City Premios.

Marka City Express została założona w Meksyku w 2002 roku przez Luisa Barriosa. Portfolio firmy obejmuje oferty miejskie, podmiejskie i pobyty przedłużone w Meksyku, Kostaryce, Kolumbii i Chile.

Marriott spodziewa się, że transakcja zostanie zamknięta między końcem 2022 roku a pierwszą połową 2023 roku.

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *