Rozmowa z Jackiem Marszałkiem, Deputy Sales Director CAMPUS TRAVEL |
CAMPUS TRAVEL znany jest, jako lider w sprzedaży biletów lotniczych, jakimi sposobami udaje się to Państwu utrzymać od ponad ośmiu lat?
Tak, to prawda. CAMPUS TRAVEL jest firmą z ośmioletnim już doświadczeniem, z którą rocznie podróżuje 100 tys. Polaków. Nasze osiągnięcia zawdzięczamy wypracowanej już strategii, która polega na tym, że zawsze patrzymy oczami Klienta i proponujemy najlepsze oferty w najlepszych cenach.
Dokąd Polacy najchętniej latają?
Najwięcej Polaków lata do Londynu i Chicago, co jest oczywiste, ponieważ są to miejsca, gdzie wielu Polaków żyje i pracuje. Są to dwa najbardziej popularne kierunki podróżowania. Wszędzie tam można wybrać się z naszą firmą, a myślę, że istotnym argumentem za skorzystaniem z naszej oferty przemawia fakt, że współpracujemy z wszystkimi liniami lotniczymi i dzięki temu, mamy możliwość wyboru najbardziej korzystnych połączeń.
Powiedział Pan, że Polacy mają dwa ulubione kierunki latania, jednak czy prawdą jest to, o czym się teraz mówi, że Polacy latają coraz chętniej i z czego to może wynikać?
Polacy latają coraz chętniej i częściej. W tej dziedzinie osiągamy jeden z lepszych wyników na świecie. Poza tym we wszystkich nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej lotnictwo jest najszybciej rozwijającą się gałęzią transportu. Polacy bardzo chętnie latają , bo otworzyły się nowe rynki pracy. Więcej zarabiamy. Jesteśmy coraz ciekawsi świata. Podobnie nasz kraj coraz bardziej przyciąga turystów ze świata, jesteśmy krajem bardzo chętnie odwiedzanym.
W jaki sposób Klienci najchętniej kupują bilety lotnicze, czy wolą to robić osobiście, czy telefonicznie, a może drogą Internetową?
Klienci najchętniej kupują bilety osobiście, w Biurach Obsługi Klienta. Jednak trzeba zwrócić uwagę, że coraz częściej Klienci dokonują zakupu dzwoniąc do CAMPUS CALL CENTER lub rezerwując bilety przez Internet. Zauważyliśmy wzrost zaufania do sprzedaży Internetowej, co wnioskujemy ze wzrostu sprzedaży biletów lotniczych tą drogą. Zakupy biletów lotniczych drogą telefoniczną, czy Internetową, często są realizowane z miejscowościach, w których nie ma Biur Obsługi Klienta, bilety dostarczamy wówczas przesyłką kurierską, bezpośrednio do Klienta.