Tajlandia zaprezentowała nową kampanię na TTM Plus

Tajlandia
Fot. Unsplash

Wicegubernator TAT ds. komunikacji marketingowej, Nithee Seeprae, przedstawił nową kampanię Tajlandii podczas Thailand Travel Mart Plus 2024, który odbył się w Phang-Nga.

TAT prognozuje, że Thailand Travel Mart Plus 2024 wygeneruje blisko 3 miliardy bathów przyszłych przychodów turystycznych.

Nowa kampania „Amazing Thailand: Your Stories Never End” koncentruje się na dostarczaniu unikalnych doświadczeń dla turystów.

– Nie chcemy po prostu oferować wycieczek, chcemy tworzyć doświadczenia, które rozpalą chęć do podróży – powiedział Nithee Seeprae.

Niektóre z promowanych koncepcji to podróże kulinarne prezentujące autentyczne lokalne specjały, wellness, sport czy natura oraz kultura miast Chiang Mai i Chiang Rai.

Tajlandia przyjęła w ubiegłym roku ponad 28 milionów turystów, a do maja 2024 roku kraj odwiedziło już 14 milionów gości. Władze mają nadzieję, że do końca roku Tajlandię odwiedzi nawet 35 milionów zagranicznych turystów.

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *