Krajem partnerskim tegorocznych targów jest Republika Czeska. Stoisko w pawilonie przed Pałacem Kultury i Nauki było miejscem intensywnej promocji kraju zorganizowanej przez CzechTourism.
Stoisko Republiki Czeskiej prezentowało się okazale.
Liczni wystawcy z Czech prowadzili intensywne rozmowy z przedstawicielami polskiej branży turystycznej.
Zaproszone przez CzechTourism zespoły muzyczne umilały czas zwiedzającym, grając tradycyjną czeską muzykę.
Fotoreportaż z targów
Rozpoczynająca intensywną ofensywę na polskim rynku Irlandia przygotowana na rozmowy z potencjalnymi partnerami.
Jak co roku stoisko Włoch prezentowało się okazale.
Stoisko Madery zachwyca umieszczonymi na banerach urokliwymi widokami.
Stand Maroka prezentował się bardzo oryginalnie.
Profesjonalnie zorganizowana promocja Norwegii.
Ubezpieczyciel dla branży turystycznej Signal Iduna.
Prezentacja oferty China CYTS Tours.
Prezes PIT Jan Korsak z rzecznikiem prasowym Izby, Barbarą Tekieli.
Występ artystyczny zespołu Sri Lanki.
Prezentacja Manufaktury – przykładu rewitalizacji kompleksu przemysłowego w centrum Łodzi.
Stoisko Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu.
Wystawa win włoskich.
Zeszłoroczny kraj partnerski targów, Turcja i w tym roku nie zaniedbał swej promocji.
Zespół redakcyjny TTG Polska tworzący newsletter.
Zdjęcia: Anna Tyrakowska.