Brytyjska Centrala Turystki VisitBritain została wyróżniona podczas XIV targów turystycznych TT Warsaw Tour & Travel w konkursie na najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko targowe.
Podczas targów na brytyjskim stoisku gościło 10 podwystawców. Po raz pierwszy swoją ofertę turystyczną prezentowały na TT Warsaw Szkocja i Londyn. Obecna była również brytyjska kolej BritRail oraz przedstawiciele touroperatorów ze Zjednoczonego Królestwa. Tak duże zainteresowanie branży brytyjskiej polskim rynkiem wynika z rosnącego ruchu turystycznego na Wyspy. W ubiegłym roku ponad milion Polaków odwiedziło Wielką Brytanię w celach turystycznych – było to o 94% więcej niż w roku 2004. Polacy znaleźli się też na 9 miejscu w rankingu państw, których obywatele najchętniej odwiedzają Wielką Brytanię w celach turystycznych wydając ponad 392 miliony funtów.
Brytyjska Centrala Turystyki VisitBritain zajmuje się promocją wszystkich regionów Zjednoczonego Królestwa na rynkach zagranicznych jako atrakcyjnego przez cały rok miejsca wypoczynku. VisitBritain posiada 25 przedstawicielstw w 31 krajach i zatrudnia 450 pracowników, z czego 60% pracuje na rynkach zagranicznych. Jak wynika z badań, każdy funt zainwestowany przez Brytyjską Centralę Turystyki w promocję kraju przyniósł 28 funtów dochodu branży turystycznej w Zjednoczonym Królestwie.