Wars s.a. w ostatnich 2 tygodniach września przeprowadził badanie ankietowe wśród pasażerów pociągów spółki Intercity. Było to pierwsze badanie tego typu. Miało ono na celu określenie potrzeb rynku, oczekiwań klienta i struktury wiekowej gości korzystających z usług Wars.
Próba obejmowała 1158 osób i miała formę ankiety papierowej, którą wypełniło 55% mężczyzn i 45% kobiet. Była ona realizowana w pociągach IC kategorii: TLK (Tanich Linii Kolejowych), IC (Intercity) i EC (EuroCity). Najliczniejsza grupa gości Warsu podróżuje w celach służbowych: 53% i po 20% w celach osobistych i turystycznych.
Ponad 90% respondentów chwali obsługę Warsu, jako profesjonalną, dobrze ubraną i miłą, sugerują natomiast zmianę wystroju wagonów gastronomicznych. W połowie przyszłego roku planowane jest kolejne badanie ankietowe, które ma na celu lepsze dostosowanie się do potrzeb gości.