Wizz Air z zarzutami UOKiK za problemy z reklamacjami bagaży

Samolot Wizz Air na pasie startowym
Fot. Unsplash

Prezes UOKiK postawił Wizz Air zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów. Skargi dotyczą problemów z reklamacjami uszkodzonych bagaży.

Podróżni wskazują na brak odpowiedzi, utrudniony kontakt z firmą PS. Service obsługującą reklamacje oraz nieprzestrzeganie 14-dniowego terminu ustawowego.

Wizz Air, mimo współpracy z podwykonawcą, odpowiada za prawidłowe rozpatrywanie reklamacji. UOKiK zarzuca spółce również wprowadzanie w błąd w kwestii odpowiedzialności za uszkodzenia bagażu, co jest niezgodne z Konwencją Montrealską.

Jeśli zarzuty się potwierdzą, Wizz Air grozi kara do 10% obrotów za każdą zakwestionowaną praktykę. UOKiK monitoruje także praktyki innych przewoźników, m.in. Enter Air.

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *