Meetings Africa 2024 odbędzie się w dniach 27–28 lutego w Sandton Convention Center w Johannesburgu w Republice Południowej Afryki. Będzie to 18. edycja targów wydarzeń biznesowych.
Wydarzenie ma być kluczową platformą dla produktów afrykańskich, której celem jest wspieranie rozwoju branży wydarzeń biznesowych na kontynencie i przyczynianie się do rozwoju gospodarczego.
To najważniejsze wydarzenie branży turystycznej B2B stanowi doskonałą platformę dla wystawców do zaprezentowania swojej oferty globalnej publiczności, w tym międzynarodowym i lokalnym nabywcom, stowarzyszeniom afrykańskim i planistom korporacyjnym. Targi mają być miejscem bezpośrednich relacji z wpływowymi nabywcami z całego świata, odgrywając kluczową rolę w ciągłym rozwoju Afryki.
Minister turystyki Republiki Południowej Afryki, Patricia De Lille podkreśliła znaczący wpływ targów na ożywienie gospodarki i globalnego sektora wydarzeń biznesowych. Organizatorzy oczekują obecności ponad 350 wystawców, 350 kupujących, 20 międzynarodowych przedstawicieli mediów i 3000 delegatów.
Meetings Africa 2024 stanowi świadectwo wspólnych wysiłków na rzecz promowania Afryki jako głównego celu wydarzeń biznesowych i turystyki. Udział 19 krajów afrykańskich, prezentujących się kupującym z 52 krajów, podkreśla panafrykańską istotę wydarzenia.
Oczekuje się, że korzyści gospodarcze wynikające z tej imprezy dotrą nawet do najmniejszych miast i wiosek, dzięki organizacji wyjazdów studyjnych dla uczestników targów. Wycieczki te mają na celu zwrócenie uwagi na mniej znane miejsca docelowe, co dodatkowo promuje integrację w sektorze turystycznym.