
Standard obsługi pasażerów z niepełnosprawnościami na niektórych brytyjskich lotniskach spotkał się z ostrą krytyką Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
Osoby z niepełnosprawnościami i inni pasażerowie wymagający pomocy spóźnili się na lot na lotnisku Heathrow z powodu niskiej jakości usług. Lotniska w Bristolu, Leeds Bradford i Luton również zostały skrytykowane przez brytyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA) za „niedopuszczalny poziom usług dla osób z niepełnosprawnościami”. CAA nie poinformował, ile lotów było nieudanych, ale stwierdził, że liczba ta jest „nie do przyjęcia”.
Raport CAA wykazał „szczególnie słabą wydajność” Terminalu 5 na Heathrow. Brak usług dla pasażerów z niepełnosprawnościami oznaczał, że wielu podróżnych przegapiło loty łączone. Niektórzy musieli czekać ponad godzinę na pomoc .
Natomiast lotniska Aberdeen, Belfast International, East Midlands, Edynburg, Glasgow i London City zostały ocenione jako „bardzo dobre”.