Meet the Bidder Grand Edition 2023 poprzedziła międzynarodowa konferencja MISF (Meeting Industry Sustainability Forum – ESG: Congress and Business Travel). Oba wydarzenia zorganizowane zostały przez zespoły Travel Bidder w Arche Hotel Krakowska.
W roli Host Destination Partner wystąpiło Mazovia Convention Bureau. To właśnie dzięki Mazovii goście mogli degustować polskie wina z Winnicy Dwórzno. Z olbrzymim uznaniem został przyjęty koncert utworów Fryderyka Chopina, który doskonale podsumował dzień obrad MISF.
Mazovia Convention Bureau postanowiło mile zaskoczyć również buyersów, na zakończenie T-Rex Night, dając im możliwość wylosowania atrakcji z Mazowieckiego Kosza Nagród. Uczestnicy programu Hosted Buyer mieli dodatkowo szansę na zwiedzenie Muzeum Dom Wódki i spędzenie wieczoru z wykwintną kolacją w restauracji Elixir.
Jako Destination Partner najnowszej edycji Meet the Bidder, zaprezentowała się Turecka Agencja Promocji i Rozwoju Turystyki – Go Türkiye. Wraz z biurami podróży z Turcji i tureckimi hotelarzami, pokazała szerokie perspektywy rozwoju turystyki MICE & Luxury w Turcji. Goście spróbowali smakołyków z tureckiej kuchni pod balonami jak w Kapadocji podczas kolacji sponsorowanej przez Go Türkiye.
Wystawcy, reprezentujący 77 firm z ponad 40 krajów świata, zaskoczyli różnorodnością oferty. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele luksusowych sieci hotelowych, linii lotniczych, armatorzy statków, biur podróży i reprezentanci hoteli w Polsce. Nowością były specjalnie wyeksponowane stanowiska Wystawców Premium: Liberty International, US Travel Korea, Croatian National Tourist Board Representative Office Poland, Iberostar Cuba, Philippines Tourism Board i Visit Slovakia.
Meet the Bidder Grand Edition 2023 przyciągnął profesjonalistów z branży turystycznej, skupiając uwagę organizatorów wyjazdów motywacyjnych, podróży luksusowych i wydarzeń specjalnych. Odwiedziło nas 100 Buyersów z całej Polski, a dodatkowo zaproszeni zagraniczni Hosted Buyers z Litwy, Ukrainy, Austrii, Niemiec, Włoch i Wielkiej Brytanii.
Dynamikę wydarzenia oddaje liczba ponad 1300 spotkań biznesowych wygenerowanych na przestrzeni kilku godzin. Na przybywających Buyersów czekały vouchery do Suntago Water World i zaproszenia na drinki w Marriott Warsaw, Barcelo Warsaw, Leonardo Hotels. Wieczór rozpoczął się od Tea Time Networking z Hiszpańskim Koktajlem, a kulminacją był T-Rex Night z Travel Experience Invitations Game przeplatanej fortepianowymi zaproszeniami w różne regiony świata, skąd pochodziły atrakcyjne nagrody dla najaktywniejszych Buyersów.
Wystawcy z całego świata zwiedzili też Warszawę ze wsparciem Warsaw Convention Bureau. Tym razem dwudniowy Post Tour dzięki zaproszeniu od Gdańsk Convention Bureau pozwolił gościom odkryć uroki Polskiej Perły Północy. Goście docenili uroki Starego Miasta, zobaczyli hotele partnerskie: Mercure Gdańsk Stare Miasto, Radisson Blu Gdansk Stare Miasto, Radisson Suites Gdańsk, a także nowoczesne venue: Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum II Wojny Światowej i Filharmonię Bałtycką.
Całość dopełnili wspierając na każdym etapie:
Partnerzy Stowarzyszeniowi: SITE Poland, SOIT, Stowarzyszenie Branży Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland.
Patroni Medialni: THINK MICE, waszaturystyka.pl, Rynek Turystyczny, nowaturystyka.pl, Business Traveller Poland, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, TravelCompass, All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, TTG Polska, Read & Fly.
Międzynarodowi Patroni Medialni: MICE and TOURISM Around the World e-magazine oraz Evintra.
Fotograf Partnerski: Asia Wiśniewska Fotografie.