Najwyższy kaliber mówców z branży podróży i z branży nowych mediów, będzie rozmawiać o prowadzeniu interesów on line, z delegatami głównej dwudniowej konferencji podróżniczej na World Travel Market. Głównym tematem będą podróże w świecie cyfrowym.
Najważniejsze osobistości począwszy do ludzi z The Guardian i Gogle, znaleźli się pośród mówców, którzy będą zabierać głos w temacie – W jaki sposób branża turystyczna może korzystać z nowych mediów na rynku konsumenckim i jak to wpłynie na ich działalność.
Esteban Walther, przewodniczący działu turystyka Europy, z ramienia Google powiedział „W tym roku ogromnie wzrosła technologia przemysłu turystycznego, a zarazem nowe kierunki rozwoju radykalnie zmieniły sposób odbierania i reakcji na informacje przy użyciu Internetu. Wiemy, że wzrastająca liczba ludzi rozpatruje opcje podróży i spędzania czasu wakacji – on line. Google z radością współpracuje z przemysłem podróżniczym, aby zwiększyć swoje obecne możliwości dla klientów.
Adam Freeman, zastępca dyrektora ds. reklamy z ramienia The Guardian, powiedział, „Guardian był pierwszą z gazet, która odniosła sukces związany z przejściem do świata on line i jest szeroko uznawana za najlepszą gazetę tego typu. Wygraliśmy nagrodę Webby przyznawaną najlepszym gazetom w sieci, dwa razy z rzędu. Z nadzieją oczekuję wymiany doświadczeń z branżą turystyczną, teraz, gdy ta branża z wykorzystaniem świata on line poszerza się bardzo szybko.”
„Travolution@WTM – Odkrywanie Podróży w Cyfrowym Świecie” jest ambitnym projektem połączonych inicjatyw WTM i branży medialnej osadzonej w Wielkiej Brytanii. Projekt ten obejmuje również wydawany dwa razy w miesiącu magazyn, stronę WWW oraz blog, w którym zawarte będą debaty na wysokim szczeblu, raporty i analizy.
Seria seminariów, które rozpoczną się we wtorek 7 listopada, skupi się na „nauce” turystyki – w świecie cyfrowym. Podczas, gdy jednodniowa konferencja z udziałem znaczących mówców i dyskusje panelowe, które odbędą się w środę 8 listopada, utworzą debatę tematyczną na wyżej wymieniony temat.
Koszt dwudniowego wydarzenia wynosi 599 funtów, a udział jednodniowy 399 funtów wraz ze specjalnie zorganizowaną zniżką – wynoszącą 299 funtów za 2 dni – dla wystawców z ramienia WTM. W celu wcześniejszego zarezerwowania miejsc prosimy dzwonić pod numer tel. +44 ( 0) 20 8652 8217.