Coroczne Indonezyjskie wydarzenie, jakim jest Tourism Indonesia Mart & Expo (TIME) zakończył się sukcesem. W przedsięwzięciu udział wzięło 110 kupujących z 21 krajów. Piątka najlepszy kupujących pochodziła z Holandii, Chin, Korei, Malezji i Indonezji.
TIME 2006 był również atrakcyjny dla 124 sprzedających z 20 prowincji Indonezji. Procentowy udział branży sprzedawców przedstawiał się następująco: branża hotelowa (43%), touroperatorzy i agenci (29%), narodowe organizacje turystyczne (20%), inni (8%). Szacunkowa wartość transakcji zawartych podczas TIME 2006, kształtuje się na poziomie 15 milionów dolarów.
Sukces TIME 2006 w Makassar jest rezultatem dobrej współpracy pomiędzy Komitetem Organizacyjnym i Lokalną Komisją, w skład której wchodzą Prowincjonalny Rząd Południowego Sulawesi, Miasta Makassar oraz cały przemysł turystyczny z Południowego Sulawesi i Makassar.
W zeszłym roku TIME 2005 w Jakarcie przyciągnął 84 kupujących z 23 krajów i 126 kupujących z 20 prowinicji. Dla porównania w 2004 w wydarzeniu brało udział 102 kupujących z 28 krajów i 147 sprzedających z 20 prowincji.
Przyszłoroczny TIME odbędzie się równolegle z PATA Travel Mart (PTM), w dniach 25 –28 września na Bali. Więcej informacji na stronie www.pasarwisata.com