Wprowadzenie opłaty turystycznej, otwarty dialog z przedsiębiorcami, bardziej widoczna działalność ZOPOT-ów, wzmocnienie komunikacji i współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi, czy współpraca z mediami, to tylko kilka z wyzwań jakie stoją przed Polską Organizacją Turystyczną w nadchodzącym czasie, powiedziała Małgorzata Wilk – Grzywna w wywiadzie dla TTG Polska.
2 Responses
To teraz polska turystyka będzie cała jak szlak Green Velo. Dziurawa, zapomniana i z przewalonymi setkami milionów złotówek w lipnych kampaniach reklamowych. Obyście w ciekawych czasach żyli, mówili.
Czy chcesz Marku dać do zrozumienia, że wiceprezes Małgorzata Wilk-Grzywna to zwykła bajerantka??
To byłaby fatalna informacja, gdyż obecna kadra kierownicza POT nie jest w stanie intelektualnie i merytorycznie podjąć się nowych wyzwań stojących przed turystyką przyjazdową.
Na dodatek obserwuje się powtórkę z rozrywki i w otoczeniu nowo-starego prezesa zaczynają się pojawiać osoby znane wcześniej z „owocnej” współpracy z szemranymi domami mediowymi i agencjami PR, wyspecjalizowanymi w praniu budżetowych środków.